သနပ္ခါးပန္းေျပာတဲ့ “ သနပ္ခါးပန္း”

ကၽြန္မ နာမည္ ….. သနပ္ခါးပန္း” လို ့ေခၚပါတယ္…..။ကၽြန္မရဲ့ အသားက ….. ၀ါ၀ါ၀င္း၀င္းေလးပါ…..။

ကၽြန္မ…..အစိမ္းေရာင္ အသိုက္အျမံဳမွာေနပါတယ္….. ။

အစိမ္းေရာင္ နန္းေတာ္ရဲ့ ေလသာျပတင္းကေန အ၀ါေရာင္ မင္းသမီးေလး ကၽြန္မ…. မ်က္နွာျပလိုက္တဲ့ အခါ….. တေလာကလံုးကလူေတြ ေငးေမာၾကည့္ၾကပါတယ္….။ ကၽြန္မကို ျမင္ရတဲ့ အခါ သူတို ့ ၾကည္နူးသြားတတ္ပါတယ္……။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မက မလွပါဘူး….. တပြင့္တည္းဆိုရင္ ကၽြန္မက အက်ည္းတန္ပါတယ္…… မနွင္းဆီတို ့…..မသစ္ခြ တို ့လို မတင့္တယ္ပါဘူး……။ ကၽြန္မရဲ့ ညီမေတြနဲ ့ ၀န္း ရံထားလို ့သာ ကၽြန္မမွာ အလွရိွတာပါ…..။

မင္းသမီးေလးလို ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို တင္စားထားေပမယ့္ ကၽြန္မက ေတာ္၀င္ပန္း မဟုတ္ပါဘူး…..(ပန္းတိုင္းဟာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မင္းသမီး လို ့စိတ္ကူးယဥ္ မိတာ ျပစ္မႈ မေျမာက္ေလာက္ဘူး ထင္ပါရဲ့……) ၾကီးက်ယ္ခမ္းနားတဲ့ ပြဲလမ္းသဘင္ေတြမွာ ကၽြန္မ ေနရာ မရပါဘူး…..။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မလဲ ပန္းပါဘဲ…..။ ပန္းဆိုေတာ့ ေျခြသူ…. ပန္သူ… ရိွတာေပါ့ေလ….။

ကၽြန္မ အနားကျဖတ္သြားတဲ့ လူတိုင္းက မ်က္လံုးမိွတ္ျပီး ခပ္လွမ္းလွမ္းကေန တအားေမႊးၾကဴသြားၾကတယ္….။ ကၽြန္မရဲ့ ရနံံ ့က ေမႊးလွသည္ေလ….။ ခ်စ္စဖြယ္ရနံ ့သင္းသင္းေလးကို ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရတာကိုက ကၽြန္မအတြက္ ဘုရားေပးတဲ့ “ဆု” ပါ….။ အထူးသျဖင့္ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြ စြဲမက္တဲ့ အနံ ့….. နွစ္သက္တဲ့ အနံ ့ျဖစ္ေနတာ ကၽြန္မအတြက္ ကံေကာင္းျခင္းပါ……။

ကၽြန္မ ေတာ္၀င္ပန္းမျဖစ္တာ ၀မ္းမနည္းပါဘူး…. အက်ည္းတန္တာကိုလဲ မသိမ္ငယ္ပါဘူး….. အေဖာ္ေတြရိွမွ တင့္တယ္ရတာကိုလဲ အားမငယ္ပါဘူး…..။ ကၽြန္မ ေၾကကြဲ ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းက တစ္ခုတည္း……တစ္ခုတည္းပါပဲ…..။ အဲဒီတခုက ကၽြန္မကိုေတာ္ေတာ္၀မ္းနည္းေစတယ္…..။ အဲဒီတစ္ခုေၾကာင့္ ကၽြန္မ အသည္းေတြ နာလွတယ္……။ အဲဒါက………………………………………………………………

ရွင္တို ့ၾကားဖူးမွာပါ…. သနပ္ခါးပန္းက ပန္သူမေမႊးဘူး….. လက္တကမ္းကလူ ေမႊးတယ္ ” ဆိုတာေလ…..။ ကၽြန္မကို ခ်စ္လွခ်ည္ရဲ့…. ျမတ္နိူးလွခ်ည္ရဲ့ ဆိုျပီး ပန္ဆင္ထားတဲ့သူက ကၽြန္မရဲ့ေမႊးရနံ ့ကိုမရဘူး…. ကၽြန္မရဲ့ တန္ဖိုးကို မသိရွာဘူး…..။ သိေပမယ့္ ဒါဟာတန္ဖိုးလို ့ မယူဆတာလဲ ျဖစ္နိုင္ပါတယ္…..။ အေ၀းကလူ…. နံေဘးကလူ…. လက္တကမ္းကလူေတြကေတာ့ ကၽြန္မက ရနံ ့ေမႊးတဲ့ ပန္းကေလးတဲ့…….။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါေလ…. ကၽြန္မက ပန္းပဲ…. အျမတ္တနိုးနဲ ့ ပန္ဆင္ခံရတာကိုက ေက်နပ္စရာပါ…..။ တန္ဖိုး ဘယ္ေလာက္သတ္မွတ္လဲ….. ဘယ္လိုသတ္မွတ္လဲ ဆိုတာ အေရးမၾကီးပါဘူး….. ကၽြန္မက ေရာင္းကုန္ပစၥည္းတစ္ခုမွမဟုတ္ဘဲ…….။ ကၽြန္မက “သနပ္ခါးပန္း” ေလ…..။ ။

ေနာက္ဆက္တြဲ ။ ။ မိန္းမေတြဟာ သနပ္ခါးပန္းနဲ ့တူပါတယ္….။ ဂုဏ္သိကၡာ….၊ ကိုယ္က်င့္တရား…. ဆိုတဲ့ အေဖာ္ေတြ ၀န္းရံထားမွတင့္တယ္ပါတယ္……။ ပိုင္ဆိုင္သူက တန္ဖိုးမသိဘဲ…. ေဘးလူ နွစ္သက္တဲ့ တန္ဖိုးေတြလဲ ရိွေနတတ္ပါတယ္….။

၀န္ခံခ်က္ ။ ။ လျပည့္ေန ့က “ေလးမ” စိုက္ထားတဲ့ သနပ္ခါးပင္က ပန္းေတြပြင့္ေတာ့ ဓါတ္ပံုရိုက္ထားမိျပီး သူ ့အေၾကာင္းေရးမယ္လို ့ စိတ္ကူးထားခဲ့တယ္…..။ အပ်င္းထူေနတာနဲ ့ မေရးျဖစ္ခဲ့ဘူး….။ ဒီေန ့ မအိမ့္ခ်မ္းေျမ့ရဲ့ “တန္ဖိုး” ဆိုတဲ့ post ေလးကိုဖတ္ျပီး comment မွာ အာေခ်ာင္ခဲ့မိလို ့ ေလးမရဲ့ လက္ေခ်ာင္းေတြ keyboard ေပၚမွာ အသက္၀င္လာျပီး ဒီ postကိုေရးျဖစ္ပါတယ္…..။

17 Responses

  1. “ကၽြန္မရဲ့ ညီမေတြနဲ ့ ၀န္းရံထားလို ့သာ ကၽြန္မမွာ အလွရိွတာပါ”
    အဲဒီအပိုဒ္ဖတ္ၿပီး ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာေလး ေတြးေနမိတယ္..
    “အေ၀းကလူ…. နံေဘးကလူ…. လက္တကမ္းကလူေတြကေတာ့ ကၽြန္မက ရနံ ့ေမႊးတဲ့ ပန္းကေလးတဲ့…..”
    အဲဒါကို မစဥ္းစားခဲ႔မိဘူး။
    “ကၽြန္မက ေရာင္းကုန္ပစၥည္းတစ္ခုမွမဟုတ္ဘဲ.”
    အဲဒါေတာ့ သိပ္မွန္သြားၿပီ။

    တစ္ေၾကာင္းဖတ္လိုက္ စဥ္းစားခန္း၀င္လိုက္နဲ႔ ေသခ်ာဖတ္ၿပီး ၿပန္သြားတယ္ေနာ္။
    ေက်းဇူးေလးမေရ…

    ခင္မင္လွ်က္
    ~မေလး~

  2. “မိန္းမေတြဟာ သနပ္ခါးပန္းနဲ ့တူပါတယ္….။ ဂုဏ္သိကၡာ….၊ ကိုယ္က်င့္တရား…. ဆိုတဲ့ အေဖာ္ေတြ ၀န္းရံထားမွတင့္တယ္ပါတယ္……။ ပိုင္ဆိုင္သူက တန္ဖိုးမသိဘဲ…. ေဘးလူ နွစ္သက္တဲ့ တန္ဖိုးေတြလဲ ရိွေနတတ္ပါတယ္….။”

    ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဟိုင္းလိုက္ပဲ လုပ္ပါရေစ။ အေတြးေတြ တိုက္ဆုိင္လြန္းတယ္။ စာတစ္ပုဒ္ေရးေနခဲ႕တာ ၾကာၿပီ ..။ အင္း.. ဘာေတြျဖစ္မလဲ မသိ။

  3. ဆင္ျခင္ဖြယ္ စဥ္းစားဖြယ္ စာနာဖြယ္ မွတ္ယူဖြယ္ ျဖစ္ေပေတာ႕သည္ ….. အို ….. ပုရိသအေပါင္း ေယာက္်ားေကာင္းတို႕ ……….

  4. မမေလးမ ေျပာျပမွ သနပ္ခါးပန္းရဲ႕ ဂုဏ္အင္နဲ႔ မိန္းမေတြကို ႏိႈင္းယွဥ္မိေတာ့တယ္။ မမေရးတာ အရမ္းေကာင္းတယ္။

  5. မေလး…….(တစ္ေၾကာင္းဖတ္လိုက္ စဥ္းစားခန္း၀င္လိုက္နဲ႔ ေသခ်ာဖတ္ၿပီး ၿပန္သြားတယ္ေနာ္။)
    ေက်းဂ်ဴး မေလး…. မေလးေရာ ေလးမ ေျပာတာေထာက္ခံလားဟင္….။
    မပန္……..မပန္ နဲ ့ေလးမ တိုက္ဆိုင္တာ ေတာ္၂မ်ားျပီ…. သိလား မပန္… ေပ်ာ္စရာၾကီးေနာ္….။(အင္း.. ဘာေတြျဖစ္မလဲ မသိ။) သိခ်င္လာျပီ…မပန္…ျမန္၂ေလး…Pls ။
    ဂ်ယ္ရီ….. မိန္းကေလးေတြပဲ အားေပးတဲ့ post ကို၀င္ျပီး ဆင္ျခင္သြားတာ သိပ္ေက်းဇူးတင္တာဘဲ….(မွတ္ေနာ္….မွတ္ေနာ္)….။
    hninhnin…….ညီမေလးေရာ ဘယ္လိုထင္လဲ…။ အားေပးစကားေရးသြားတာ ေက်းဇူးပါ…။

  6. မေလးမ … ေရးေနၾက ခေရ ေတြကို သနားတယ္ ။ ဒီမွာ သနပ္ခါးပန္းပင္ ေတြ႔ေနလို႔ ။

  7. naing……ဟုတ္ပါရဲ့…ခေရေလး သနားစရာ….

  8. ေလးမ.. ဒီပို့စ္ေလးလည္း ၾကိဳက္ျပန္ေရာ . မျမင္ရတာ ၾကာတဲ့ သနပ္ခါးပန္းပံုတြက္ ေက်းဇူး း)

  9. မဂ်စ္…ေက်းဇူးပါ….သနပ္ခါးပန္း ပန္မလား….ပန္မယ္ဆို ပို ့လိုက္မယ္ေနာ္….

  10. ဖတ္ျပီးတိုင္း မ်က္၇ည္လည္ရတယ္ …ဒါေပမယ့္

    ရံုးလာတဲ့ေန ့တိုင္း အြန္လိုင္းေကာင္းျပီဆိုရင္ ဒီေဆာင္းပါးေလးကို ျပန္ျပန္ဖတ္မိေနတယ္ .. မအျပာေရာင္ သိပ္ေတာ္တာပဲ အားက်တယ္ .. ေနာက္ထပ္အသစ္ေတြတင္အံုးမလားဆိုျပီး ေန ့တိုင္းေစာင့္ဖတ္ေနပါတယ္ …
    Commented by : isabel | Date : 06/11/2007
    ————————————————————-
    အရမ္းေျပာင္ေျမာက္ပါတယ္
    အျပာေရာင္ေရ

    မိန္းမေတြဟာ သနပ္ခါးပန္းနဲ႔ တူတယ္တဲ့လား

    အရမ္းေကာင္းတဲ့စာသားေလးေတြနဲ႔ ဖြဲ႕စည္းထားတာပဲ

    တို႔လည္း မိန္းမသားတစ္ေယာက္မို႔ ဒီေဆာင္းပါးေလးကိုအရမ္းႀကိဳက္တယ္

    ေနာက္ဒီလိုေဆာင္းပါးေလးေတြ မ်ားမ်ားထပ္ေရးေပးပါအံုးေနာ္

    အားေပးေနမယ္
    Commented by : cherry2006 | Date : 05/11/2007
    ————————————————————
    ၾကိဳက္တယ္
    အစ္မရဲ႕ စိတ္ကူးေတြက အရမ္းေကာင္းတယ္ေနာ္..

    ဒီအေၾကာင္းအရာ က တကယ္ကိုျဖစ္ေနတာေတြပဲ

    ေနာက္ထပ္အမ်ားၾကီးေရးေပးပါ အစ္မရယ္. ေစာင့္ဖတ္ေနမယ္..
    Commented by : audreywin | Date : 25/10/2007
    —————————————————————
    သိပ္ေကာင္းတာပဲ…

    ……………ကၽြန္မ ေၾကကြဲ ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းက တစ္ခုတည္း……တစ္ခုတည္းပါပဲ…..။ အဲဒီတစ္ခုက ကၽြန္မကိုေတာ္ေတာ္၀မ္းနည္းေစတယ္…..။ အဲဒီတစ္ခုေၾကာင့္ ကၽြန္မ အသည္းေတြ နာလွတယ္…… ………ကၽြန္မကို ခ်စ္လွခ်ည္ရဲ့…. ျမတ္နိူးလွခ်ည္ရဲ့ ဆိုျပီး ပန္ဆင္ထားတဲ့သူက ကၽြန္မရဲ့ေမႊးရနံ ့ကိုမရဘူး…. ကၽြန္မရဲ့ တန္ဖိုးကို မသိရွာဘူး…..။ သိေပမယ့္ ဒါဟာတန္ဖိုးလို ့ မယူဆတာလဲ ျဖစ္နိုင္ပါတယ္…..။ အေ၀းကလူ…. နံေဘးကလူ…. လက္တကမ္းကလူေတြကေတာ့ ကၽြန္မက ရနံ ့ေမႊးတဲ့ ပန္းကေလးတဲ့…….။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါေလ…. ကၽြန္မက ပန္းပဲ…. အျမတ္တနိုးနဲ ့ ပန္ဆင္ခံရတာကိုက ေက်နပ္စရာပါ…..။ တန္ဖိုး ဘယ္ေလာက္သတ္မွတ္လဲ….. ဘယ္လိုသတ္မွတ္လဲ ဆိုတာ အေရးမၾကီးပါဘူး….. ကၽြန္မက ေရာင္းကုန္ပစၥည္းမွမဟုတ္ဘဲ…….

    ဒီအပုဒ္ေလးကေတာ္ေတာ္္္ခံစားရပါတယ္ ……
    ေနာက္ဆက္တြဲစကားကလဲသိပ္ကိုမွန္ပါတယ္ …
    Commented by : isabel | Date : 25/10/2007

  11. သနပ္ခါးပန္း သိပ္ၾကိဳက္တဲ့ ဖြားဖြားကို သတိရလိုက္တာ .. ပန္းခူးသြားပါတယ္ ..

  12. ေယာက်္ားေလးေတြက် ဘာပန္းနဲ ့ တင္စားမလဲ 😛

  13. > မီ.. ဒဏ္ေငြ ၅၀၀ ပါ ..။
    >သားၾကြက္ … ဘာပန္းနဲ ့ တင္စားခံခ်င္တုန္း … ။

    ေကာင္းကင္ၾကီးနဲ ့ ေလးမကေတာ့ ေ၇ႊတိဂံုဘုရား အဂါၤေထာင့္က ကေလးခ်ီထားတဲ့ နတ္ရုပ္ ၾကီးမွာ ေရႊပန္းေတြ သြားသြားလွဴေနတာပဲ … ။ သားလိုခ်င္လို့ …။

  14. မေလးမေရ.. မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာနဲ႔ သနပ္ခါးပန္းေလးရနံ႔ကို ႏိႈင္းယွဥ္ထားတာ ယဥ္လွတယ္ဗ်ာ.. အေတာ္ေလးထိမိေသသပ္တဲ့စာေၾကာင္းေလးပါ… ဒီပိုစ္ေလးကို ဖတ္ၿပီးတဲ့ေနာက္ကြယ္မွာေတာ့ အိမ္က သနပ္ခါးျခံေတာင္ ေျပးသတိရတယ္.. ေလေျပလာတိုင္း တစ္ျခံလံုးသင္းေနတာ… အခုမွ ျပန္သတိရမိတယ္ ေက်းဇူးပါမေလးမ.. ေရးသားတဲ့ပိုစ္အေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့. ေသသပ္ေကာင္းမြန္လွပါတယ္…

  15. အစ္မေရ အျပာေရာင္ဆိုတာ မေလးမပဲေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္မ ဒီပို႔စ္ ကို ပလဲနက္မွာ ဖတ္ထားျပီးကတည္းက စိတ္ထဲမွာ စြဲေနတယ္။ ဒီဘေလာ့ဂ္ကို ဒီေန႔မွ ေရာက္ဖူးတာပါ။ အခုေခါင္းစဥ္မွာ သနပ္ခါးပန္းပါကတည္းက ကၽြန္မသိထားတဲ့ သနပ္ခါးပန္းမ်ား ျဖစ္ေနမလားဆိုျပီး ၀င္ၾကည့္လိုက္တာ တကယ္ပဲဟုတ္ေနတယ္ေလ။ ဘယ္လိုေျပာရမွန္းမသိဘူး။ ေပ်ာက္သြားတာၾကာျပီျဖစ္တဲ့ ကိုယ့္ပစၥည္းေလးတစ္ခုကို ျပန္ေတြ႔ရသလိုပဲ… 🙂

  16. >ကိုျပခန္း.. ကိုမ်ိဳးရဲ့ အားရိွစရာ မွတ္ခ်က္ေလးအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္..။ သနပ္ခါးျခံေတာင္ ရိွသလား.. ေကာင္းလိုက္တာ..။ ေလးမေတာ့ တစ္ပင္ပဲရိွတယ္…။

    > audreywin … အျပာေရာင္ကို ဒီလို မေမ့တာ သိရေတာ့ ၀မ္းသာတာ ဘယ္လိုေျပာရမွန္းေတာင္မသိဘူး..။ ေက်းဇူးလည္းတင္တယ္..။

  17. ပံုေတြကဘယ္မွာၾကည့္ရမလဲလင့္ေပးပါဦးရွင္

Leave a Reply

